Powered By Blogger

K r i s K r a s

H U M O R à la C A R T E

MIJN EERSTE AVONDVULLEND PROGRAMMA " OEDOEJEDA " OKT 06

Voor mijn 50ste verjaardag ondernam ik als KrisKras een bijzonder en heus initiatief;
als onbekende amateur stak ik een eigen humorprogramma in elkaar.

Ik maakte het mijzelf niet gemakkelijk door behoorlijk af te wijken van de huidige gangbare norm van stand-uppers. Ik ging voor “variété”, dus een gezonde afwisseling van typetjes, conférences, muzikale nummers, dit alles in een mooi decor waar ik gebruik maakte van attributen en dvd-projecties. Ik verbaasde in feite zichzelf en het publiek. KrisKras kon zijn ding doen voor 220 zitjes in de Zwerver waar doorheen het hele programma meer dan eens werd geschaterd.

De apotheose gaf uiteindelijk een warm gevoel en vulde vele harten toen werd aangebracht dat de bruto-opbrengst werd geschonken aan de instelling waar mijn broer verblijft. Dat veel aanwezigen staande applaudisseerden hoeft niemand te verbazen…



Mijn hoogtpunten

  • 04 okt 08 : voorronde Humorologie Eeklo
  • 08 sept 08 : voorronde Cameretten Den Haag
  • 01 sept 08 : workshop Rotterdam ter voorbereiding van voorronde festival Cameretten
  • 31 aug 08 : te gast in den Buster (Antw) voor de Comedy-Marathon
  • 21 juli en 23 aug : "Oedoejeda" opvoering in het Oostends Variététheater
  • mei 2008 : wedstrijd Comedy Vedett deel 2
  • mei 2008 : Deltion Cabaret wedstrijd Zwolle (Ndl)
  • mei 2008 : in het voorprogramma "@vent" Ensor-instituut Oostende, met Koen Dewulf
  • apr 2008 : 1 u uit mijn "Oedoejeda" tgv Lentefeest Kav op mijn wijk
  • apr 2008 : kandidaat wedstrijd Comedy Vedett Vrolijke Vrijdagen Boom
  • mrt 2008 : kandidaat comedywedstrijd De Jukte Geluwe
  • feb 2008 : auditie vzw Excentrique Gent
  • feb 2008 : deelname Open podium Pleintheater Nederland Amsterdam
  • feb 2008 : deelname aan Griffioen Cabaretwedstrijd in Nederland (Amstelveen)
  • jan 2008 : openingsact Stadsdichter 08, Oostende
  • jan 2008 : stand-up comedy night “den Buster” Antwerpen
  • nov 2007 : animatie voor 25 jaar Soc. Dienst Vreemdelingen Oostende

zondag 17 februari 2008

Mijn eerste Blog-stappen zijn gezet


Vandaag mijn eerste stappen gezet in het maken van een Blog. Dus goed om te starten met wat in 2006 geschiedde, toen ik een halve eeuw jong was...

3 opmerkingen:

pinge zei

hey daddy

langs deze weg wou ik je even feliciteren met je eigen 'blog'

Zou het mij lukken om de allereerste reactie te plaatsen?

spaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannend...

hophophop pappie nr de top!

dikke zoen,
pinge*

KrisKras zei

allé, leuk hé, de eerste reactie van dochter-animatrice

KrisKras zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.